woensdag 27 november 2013

trouw, de grootste quilt en een beetje scandinavische kerst

 

 

 
Afgelopen zaterdag stond in TIJD van dagblad Trouw
 een artikel over herinneringen in stof.
Leuk om te lezen wat mensen zoal beweegt dit te doen
en de dingen die ze dan maken.
Maarrrr....

 
....daar stond ook een stukje over
'wat de grootste quilt ter wereld moet worden'.
Het grote project in Oudewater van de Hexameter
Zo leuk!.
Zeker als je daar dan aan meewerkt.
 
 
Dit weekend heb ik A Scandinavian Christmas weer opgeduikeld.
Het is zo leuk,
maar ik stagneerde vorig jaar.
Er waren al delen aan elkaar gezet,
en het werd niet wat ik wilde.
Want borduren is niet mijn favoriete bezigheid
en er zit best wel veel borduurwerk in.
 
 
En daarom heb ik alles uit elkaar gehaald.
De hartjes, de vierkantje, de tafreeltjes.
De geborduurde lapjes tussen de hartjes er weer tussenuit gehaald.
Die gaan er ook niet meer in.
 
 
De hele bende ligt nu te wachten
 op wat nog gemaakt moet worden.
De extra stof die ik gekocht had,
 met hetzelfde kerstprintje,
 kan mooi gebruikt worden.
Want....

 
.....het wordt een tafelloper.
De vorige die ik maakte,
met de ' stichery for Christmas' stichery's,
 is heet van de naald verkocht.
Maar ik wil nog steeds graag een tafelloper.
Dus nu lekker gaan afmaken.
 
fijne dag, Marleen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...