donderdag 1 augustus 2013

er wordt ook gepatched.......

 
.....in de vakantie.
M'n diamantenquilt vordert.
 Het zijn best veel diamantjes.
Maar nu heb ik denk ik wel alles gesneden en geknipt.
2 hoeken zitten in elkaar.
 De rand was al uitgezocht.
 
 
Met de wafelstof als tussenrand,
komen de kleuren ook mooi uit.
En de kleur van de wafelstof zit ook weer in de randstof.
De mooie stofjes van de diamantjes komt voornamelijk bij Dorry vandaan.
 
 
En dit is de rand voor wat
' de grootste quilt ter wereld ( klik voor info van de Hexameter)
moet worden.
 Ik heb begrepen dat veel quiltsters en quiltgroepen inmiddels hun steentje bijdragen.
 Tot in Zeeland aan toe.
De rand is vooral veel werk door het tekenen.
Het in elkaar zetten is dan weer zo gebeurd.
Er worden al delen van de quilt in elkaar gezet.
De deadline in september 2015.
Dat duurt nog even maar er moet ook nog veel gedaan worden.


 
De kleuren voor het touw zijn mooi gekozen vind ik.

 
De linker bovenhoek.
En dan ongeveer 100 meter touw ernaast.
En dat ook onderaan.
en twee en halve meter hoog.
 
Jaja......
 
 
En deze tas is van eigenaar verwisseld.
Hij mocht mee naar het breicafé
 en er was meteen een liefhebber voor.
Leuk.
Kan ik weer een nieuwe maken.
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...