dinsdag 13 augustus 2013

een gewichtige dame op stand

 
Lieverdje hè.
Zelf gemaakt, met Elly, m'n vriendin.

 
De ketting en de hoed maken het helemaal af.

 
Dit was het begin.
Een kruis en een rok van stro.
We hebben er 2 gemaakt, 1 voor haar en 1 voor mij.

 
Rokje van stro,
hoedje van stro,
 armpjes en hoofd van bloempotjes,
 jute zak als bloesje.

 
En nu staat ze in de tuin te pronken.
Ik denk dat de vogels gezellig bij haar op visite gaan,
 en niet schrikken van deze gewichtige dame op stand.
Want ze is wel manshoog en zwaar.
Tot schrik van manlief,
 die moest helpen haar op de plek te zetten.
Volgens mij gaat ze de stormen wel trotseren.
 
En vanuit het kamerraam hebben we er goed zicht op.
Ik ben blij met ons knutselwerkje.
Wat ben ik mijn vakantie toch goed aan het besteden.
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...