vrijdag 31 mei 2013

inspiratiebronnen

 
Mooi hè?
En dat is maar de achterkant.

 
Mooi hè?
En dat is maar 1 bladzijde in het prachtige boek.

 
Hij is binnen.
Na een aantal keren verlekkerd kijken bij bol.com,
 en weer wegklikken,
want ik heb al zoveel boeken,
 toch gekocht.
Het mocht van mezelf.
Want ik heb een flink aantal boeken verkocht via marktplaats
( nee hoor, geen quiltboeken!).
Een prachtig boek,
vol inspiratie.

 
Pas had ik wat kralen gemaakt van FIMO klei.
Deze week maar even gelakt.
 

 
En gisteravond een ketting gemaakt.
Dan vind ik het weer zo leuk om te doen!

 
Over inspiratie gesproken.
 's Ochtend maak ik altijd een wandelingetje met de hond van dochterlief.
Dan loop ik het weiland in richting spoor.
Al een flink aantal keren had ik daar prachtig gezang gehoord,
in het riet,
 in de sloot,
langs het spoor.
Maar nooit kon ik het  keeltje vinden waar dat nou uit kwam.
Maar vanmorgen zat hij in het riet,
 pal voor m'n neus,
de rietzanger.
Zelfs het dichterbij komen van
 'dit mens in knalroze vest',
deed hem niets.
Hij ging gewoon door met het prachtige gezang.
Wat begint de ochtend dan goed.
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...