woensdag 1 mei 2013

ik zag......

 
....natuurlijk de prins en prinses, koning en koningin worden.
 En de koningin prinses.
Ik was helemaal niet van plan om de hele dag voor de tv te zitten.
 Maar het gebeurde gewoon.
Zo mooi en zo feestelijk.
 
 
                                                                                   
                                    ............zondag een meerkoet heerlijk op haar nestje zitten.


 

 
..............vanmiddag de pruimenboom in bloei staan.

 
...............en de grachtenpandjes gedubbeld aan de schutting hangen.

 
...............dat de rabarber lekker groot begint te worden.

 
...........bloeiende bomen in een park.

 
.........de aalbes met zijn onooglijke bloemetjes.

 
...........de aardbeienplantjes,
 die het na de konijnenaanval van vorig jaar niet meer zo goed doen.
Maar.....

 
........daar heb ik wat op gevonden.
 Mooi thuis in een opengesneden zak grond,
 in een bak.
 Lekker puh!
Hebben we toch misschien nog aardbeien deze zomer.
 Aan mij zal het niet liggen.

 
.....gewoon een mooi plaatje van de rabarber.
 
En ik zag,
en hoorde,
 ook de gierzwaluwen.
Rond Koninginnedag komen ze weer terug in ons land.
 Ze zijn keurig op tijd.
Misschien waren ze er gisteren al.
Dan hebben ze ons Oranjefeest mee kunnen vieren.
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...