maandag 4 maart 2013

hard gewerkt en een 30 jaar oude quilt in ere hersteld

 
Waar staat deze stoel met die bijna 30 jaar oude quilt van Laura Ashley stoffen?
Lief staat dat toch?
 
 
Kom binnen.
Dan laat ik m'n nieuwe hobby/werkkamer zien.
Nieuw?
Niet echt natuurlijk.
 Een verandering van werkplek.
Zoonlief besloot 3 weken geleden dat hij het huis uitging
 en is bij zijn vriendin gaan wonen.
Verhuizing nummer 1.
Hierop besloot dochterlief dat zij de leeggekomen zolderkamer wel wilde.
Verhuizing nummer 2.
En toen vond deze mam dat zij wel dochters kamer wilde.
Verhuizing nummer 3.
Dan werk je hard en sjouw je veel maar het resultaat mag er zijn.
Loop maar mee.
 
 
Dit is dus mijn rustige werkhoekje.
 Lekker spinnen bijvoorbeeld.
(Dat motorpak is niet van mij hoor.
Die is van zoon maar kon niet meeverhuizen.
Hij rijd gelukkig weer motor, 
na zijn motorongeluk van vorig jaar.)

 
Dit is mijn kastenwand.
 Geen stellingkast maar alle kasten uit het huis
 die nooit waren weggegaan,
( omdat ik ze zo leuk vond)
staan hier.
 Bomvol lappen, lapjes en wol.

 
En hier wordt gewerkt aan van alles en nog wat.
De geverfe IKEA Moppekastjes staan nu allemaal bij elkaar

 
 
Ik moest natuurlijk even uitproberen of het wel lekker spinnen was op het nieuwe plekje.
Mooi hè, dat paars.
 Geverfd met Wilton's icing colors.


En dit heb ik tussen de bedrijven door geverfd.
In die pan van het vorige blogje en in de magnetron.
Met eierverf.
Ja die verf waarmee je eieren verft voor pasen.
 Lieve kleurtjes zijn het geworden.
Moet maar iets paserigs van gemaakt worden.
En nu kan ik weer gaan patchen en quilten.
Want met alles op reis door het huis lukt dat niet erg.
 
fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...