woensdag 13 februari 2013

winteren en een voorjaarsaanval

Het blijft maar winteren.
Daar past erwtensoep bij, was mijn idee dit weekend.
  Na het flink koelen buiten bleef de lepel er rechtop in staan.
Heerlijk!
Nachtje over in de koelkasrt en zondag lekker opgegeten.
Dat kwam goed uit want het was een vol toneelweekend, tot in de kleine uurtjes. 
En zondagochtend weer vroeg op om in het buurdorp te kerken vanwege een jubileum.
 Toen was bij mij de fut er wel uit, dus dan is het fijn als het eten al klaar is.
 

Ondertussen is de ruimte naast mijn machientje weer gevuld met deeltjes van de
Dat zijn zoveel stukjes!
Maar ik wil toch proberen hem af te krijgen voor het voorjaar echt aanvangt.
 Er is al heel wat af.
 Maar er moet ook nog heel wat af.
 Met heel veel stukjes van 1 inch groot kun je je voorstellen dat het wel even werk is.

 
Dit zijn de 2 blokken waaruit het patroon bestaat.
 Maar ik ga hem toch iets anders maken.
 Ik gebruik de blokken maar er komen nog wel randjes tussen.

 
En dit is de stof die ik heb uitgezocht voor de rand.
Dus bij mij zit het voorjaar al in het hoofd.
Nu buiten nog.
 
fijne dag, Marleen

2 opmerkingen:

  1. jammer dat die snert al op is, zo wil mijn henk hem graag, zo dat de lepel erin staat, het water loopt in zijn mond, maar ja te laat!! groetjes trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb één keer mee gedaan met een mistery, dat was geen succes. Die van jou is mooi geslaagd!!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...