vrijdag 22 februari 2013

2 sokken tegelijk en een nieuwe uitdaging

.
Schatje hè.
Gevonden bij Garnstudio.
Ik heb nog wol liggen dus ik kan zo beginnen.
Weer een nieuwe uitdaging.

 
Dit 2 sokken tegelijk project zit al een poosje in m'n tas.
Wilde niet echt vlotten.
Maar nu heb ik het weer opgepakt.
 Ook omdat het weer in mijn gedachten kwam door de breiman van het breicafé.
 Hij was er ook aan begonnen en moest ook erg wennen aan de manier van werken zo.
Toch ook een uitdaging om er weer iets van te maken.
 Op de bank met dat spul.
Dan doe je er wat aan.
Verder ben ik wel aan het doorpitten van m'n oogstquiltje,
 maar daar valt niet zoveel nieuws aan te zien.
En weer een nieuwe hexagon geknipt voor de 'grootste quilt ter wereld'.
Ook nog niet zoveel aan te zien.
 
Ik verveel me niet.
 
fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. Zo dat zijn grote plannen, meteen maar twee tegelijk. Succes ermee. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...