woensdag 23 januari 2013

hexameter de grootste quilt, spinnen en weer inspiratie

 
Wat doet deze dame op bezemsteel in mijn huis?
 Ze heeft kleur bekend.
Ze heeft zich laten kopieren.
En de gekleurde deeltjes worden straks op de juiste stoffen gelegd,
 zodat ze niet meer van papier hoeft te zijn,
 maar in stof op haar bezemsteel weg kan vliegen.
Zo 'wat de grootste quilt ter wereld moet worden', in.
 
 
En ook liggen de geknipte deeltjes weer klaar voor een hexagon.
Voor diezelfde 'grootste quilt ter wereld'.
 
 
En als ik toch op zolder ben spin ik weer eens een half uurtje.
Met mooi paars.
 
 
En een toetje door de brievenbus en in de boekenwinkel.
Ik had wat lapjes besteld bij Dear Jo.
Schatjes zijn het, heel mooi.
 Er begint zich alweer een idee te vormen over wat er met die lapjes gemaakt kan worden.
En in de boekwinkel heb ik de Quilt & zo gekocht.
Dorry staat erin, en nog veel meer mooiequilts.
 
helemaal zin om weer te freubelen met lapjes.
 Oja en Dear Jane is ook weer van stal gehaald.
 Ik ben weer verder gegaan met de blokjes.
Ik verveel me niet hoor.
 
fijne dag, Marleen
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...