vrijdag 7 december 2012

wie zoet is....een kransje, quiltje en een summitkol

 
Er was er 1 zoet, en die kreeg lekkers.
Bij breien en beppen (klik) vond ik dit "recept'.
De ontvanger vond het erg lekker en leuk geloof ik.
Maar De Goedheiligman is weg en wij gaan door met het decemberleven.
 
 
Op naar kerst.
Bij Lucy (klik) vond ik van de zomer al het idee om een
 krans te bekleden met haakwerk en bloemen.
Dat kan ook voor kerst, dacht ik.
 Dat dacht zij ook, ga maar eens kijken.
 Misschien komt dit voor kerst nog af, ik heb goede hoop.

 
 M'n kerst logcabbin quiltje is af.
 Die kan mooi mee naar de kerstmarkt.

 
En de summitsjaal is ook af.

 
Het is alleen een kol geworden.
Weer eens iets anders. 
 
Oja, ik zet ook foto's op Pinterest.
 Ik wil graag zo'n icoontje op mijn blog zetten maar dat lukt me tot nu toe niet.
 Bij deze gemeld.
 
fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...