maandag 24 december 2012

een engeltje, een boom en een meesje

 
Dit is toch een dotje.
 Gemaakt van een pakketje van Soedidee(klik),
 dat ik had gekocht op de handwerk en quiltdagen in Arnhem

 
En dit dan.
 Ook dit patroon zag ik op de handwerk en quiltdagen,
 maar mijn tas zat al vol( te vol).
 Nu heb ik het toch besteld
 Een boom om te borduren.
 Maar niet zomaar een boom.

 
En kerstboom bestaande uit... allemaal kerstboompjes.
De tekst in de boom ga ik aanpassen naar een Nederlandse tekst, dat wel.
 Ik vind borduurwerk altijd heel mooi,
 maar in heb het geduld niet voor grote projecten.
 Maar dit kun je in stukjes doen,
 die dan ook weer een soort van af zijn.
Eens zien of dit volgend jaar kerst af is.

 
Toetje
Een hele horde koolmezen zit hier in de tuin.
Natuurlijk zit er maar eentje als ik een foto maak.
Fijne kerst koolmees,
dat het jou en je vriendjes allemaal maar mag smaken.
 
fijne dag en een fijne kerst iedereen,
Marleen

1 opmerking:

  1. Wat een mooie plaatjes! Leuk om alles te lezen. Wat een schattig engeltje heb je! Het patroontje van de kerstboom is prachtig! Veel succes ermee!
    Fijne kerstdagen.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...