woensdag 12 september 2012

summitsjaal en oogstquiltje

 
 Denk niet dat ik niets doe. Van-alles-en-nog-wat gaat er door m'n handen. Het doorpitten van de oogstquilt vordert gestaag. Ik hoop toch echt dat, als de herfst begint, het oogstquiltje aan de muur hangt. Maar ik laat me niet opjagen. Daarvoor is het allemaal veel te leuk.

En gisteravond, in het breicafé, ben ik begonnen aan de summitsjaal. Een sjaal met gaten en vallende steken. 't Is even opletten maar als je het eenmaal doorhebt, gaat het prima.
Er staat nog meer op stapel om af te maken, maar ik doe iedere keer wat. Uiteindelijk komt de eindbestemming van alle projecten in zicht. De herfst en winter moeten nog komen dus, nu nog maar even genieten van het mooie weer. Het ziet er prachtig uit buiten, dus zo even op de fiets naar de markt.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...