zaterdag 22 september 2012

poepoe......plukken, entrelac, summitshawl, borduurhuis en oogstquilt

 



Zo...even bijpraten.
Ik had geen tijd om te bloggen.
De pluk is vorige week begonnen.
Heerlijke tijd.
Hoewel, afgelopen woensdagochtend was wat weer betreft dramatisch.
 Plensbuien, hagel, onweer, koud.
 Dan maak je maar grapjes onder elkaar en dan kom je de tijd wel door, die peren moeten er toch af.
Maar... 's middag ging de zon weer schijnen, werd de temperatuur weer aangenaam, kon het regenpak weer uit en sloten we de dag af met een positief gevoel. 
 
 
 
Ondertussen doe ik nog wel wat hoor.
 Het breicafé is ideaal om je breiwerkjes af te krijgen.
( En te kletsen, te lachen, patronen uit te wisselen en elkaar te helpen waar gevraagd of nodig).
Het is nog niet af maar vordert gestaag.
Het entrelac breien is ech leuk.
 Had ik al verteld dat dit een tas wordt?

 
Ook het borduurhuis voor de scraphuisjesquilt krijgt steeds meer vorm.

 
De summitshawl is een lekker tussendoortje, zo even tijdens het nieuws kijken doe je zomaar weer een aantal gaten.
 
Ook ben ik nog steeds aan het doorpitten van de oogstquilt.
Ik ben toch bang dat de oogst in de kisten zit als de quilt af is.
 Nouja, ik kan hem toch wel ophangen.
 
fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. Was het een goede oogst? Wij hadden maar 1 appel, terwijl de rest die in de boom hingen waren opgevreten door de wespen:-((
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...