zondag 8 juli 2012

tijd voor plantjes en een logeetje

deze nam ik voor de bladkleur
 Bijna vakantie. En omdat we toch niet weggaan, ben ik meteen maar naar het tuincentrum gegaan voor wat kleur in de tuin.

Datura
 De Datura vind ik helemaal mooi. De bloemen komen eraan , maar ik weet nog niet welke kleur. Zal wel wit worden.
rose hangplantjes
 Er was nog zo'n leuk rond mandje van de winter overgebleven. Daar zijn de hangplantjes in terecht gekomen. Het mandjes staat nu op "de kat met koekepan".

Bouganville
 De foto op mijn facebook is genomen onder een gigantische Bouganville. Prachtig. Dus toen ik dezelfde kleur in het tuincentrum zag, was de beslissing snel genomen. Die ging mee naar huis.

Spirea
 En deze Spirea dan!! Zo'n mooie kleur. Onze abrikoos liet het leven en gaat deze winter in de openhaard bij zwagerlief. Deze mag nu in zijn plekje staan.
Dit is wel een fleurig plaatje, ook vanuit de huiskamer.


Suzanne-met-de-mooie-ogen
 Wat kijkt ze lief hè. Suzanne-met-de-mooie-ogen. Een favoriet. Deze staat wel binnen.

tomaat
 En er komen al tomaten aan de planten. Die staan ook thuis. Dan kan ik alles goed in de gaten houden.
Nee, dat is waar, dit is geen plantje maar een 'logeetje-voor-het-weekend'. Diesel. Grote naam voor een klein beestje. Onze Timmie vind het maar zozo. Maar bang is ze niet. Voor zo'n dreutel zeker. Ga toch weg beest"", lijkt ze te denken.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...