dinsdag 3 juli 2012

Spring Mystery


 Dit lijkt heel onoverzichtelijk en rommelig. Maar dat is het niet....voor mij. Ik weet precies wat waar ligt. En zolang niemand er aankomt gaat het helemaal goed. ( ik ben zo blij met mijn eigen kamertje) Dit zijn de inch-brede repen voor de Springmystery van Pink and Barbara


 Kijk, hier lijkt het al wat geordend. Drie kleuren aan elkaar en nu inch brede reepjes van de 'drie-aan-elkaar' repen snijden.


 Klaaar. En zo moeten er nog velen. Maar ik hou niet van veel hetzelfde doen. Dus doe ik iedere keer een beetje. En dan zet ik weer wat in elkaar.


Dit is het andere blokje. Daar zijn er nu drie van klaar. 't Is allemaal wel weer heel leuk om te doen hoor. Het is een spring mystery, maar dat wordt wel volgend jaar spring.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...