maandag 16 juli 2012

heerlijk weer, tuinfeest en wolfeest


 Vanmorgen was het heerlijk weer om te tuinieren. Jawel. We hebben een nieuw olijfboompje. Dus die meteen maar in een grotere pot gezet.


 En de ooievaarsbek nam wel hele weelderige vormen aan. Dus ook die maar ingedamd.


Vanmiddag was het hherlijk weer voor wolverven.  Op 2 manieren. In de pan....


 ... en met koolaid, eeehhhh... ook in de pan. De 1 in paars en de ander in verschillende kleuren.

met wilton geverfd
 Die paarse is zo mooi geworden. Wat zal dat mooi zijn om te spinnen of vilten.
met kool-aid geverfd
Die multi color is iets anders geworden dan ik bedacht had. Maar zoals mijn lerares zijdeverven  altijd zei: Met verven kan het niet mis gaan, het wordt hoogstens anders. Ben benieuwd hoe dit gaat worden in de verwerking.
En ik heb zojuist een mooi grijs schapenvachtje opgehaald. Morgen maar eens op straat uitleggen en kijken hoe mooi hij is.


fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. Mooi paars, zie ik.
    Op de terugweg van de jaarlijkse Weversmarkt in Hoorn raakte ik in de trein in gesprek met een alleraardigst meneer.
    Inmiddels is bekend wie dit is!!
    Veel plezier met al de handwerken.
    Ik kom beslist nog eens langs.
    Groetjes Constance, csteekjes op Ravelry

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...