zaterdag 9 juni 2012

...wordt ik zo gelukkig van...



Zo zag het eruit, de angorageitenwol, ofwel mohair. Eerst een dotje krulletjes. En na het kaarden een mooie zilverwitte dot.


 Het spinnen ging ( en gaat) fantastisch. Je jast het zo door het spinnewiel. En nadat het gesponnen is blijkt het supersterk te zijn. Ik weet al wat ik ervan ga breien. een mooie sjawl, naar een patroon uit de Handwerken zonder Grenzen.De getwijnde draad is heeeeel dun geworden, dus het resultaat moet wel heel kanterig worden. Wordt ik zo gelukkig van


En ik heb een kaardplak uit de kaardmolen geverfd met KOOL-AID limonadepoeder. Dat doen ze in Amerika. En dat is toch leuk! En ruikt nog lekker ook. Naar limonade, aardbei en sinaasappel om precies te zijn. En zo klaar. Ik had de plak in tweeen gedeeld en de ene plak in 2 potje gedaan en toen in de pan. De andere in zijn geheel 1 kleur geverfd. Het zou kleurvast moeten zijn. We zullen het beleven. Nu nog spinnen, lekker doorelkaar.
Wordt ik zo gelukkig van.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...