vrijdag 9 maart 2012

scraphuisjes week 10

 Toch weer 6 huisjes. Ondanks het feit dat ik veel andere dingen te pakken heb gehad. Gisteravond wilde ik nog een 7de maken maar ik was te belabberd dat ik uit m'n ogen keek. Dus 6.
 Maar kijk eens hoe lief. Een hartje voor het raam. Een liefdevol huis.
En dan hier, de lente in aantocht, lekker hoor. Kom maar op met die warmte en zon.

Zo, nu ga ik me bezig houden met de voorbereidingen voor de ontvangst van de gasten die hier komen vanmiddag. Met de kerken van Nieuwerbrug en Waarder hebben we een partnergemeente in Oranienbaum, Duitsland. En 25 mensen van die gemeente komen vanmiddag naar Nieuwerbrug/Waarder om te vieren dat onze buurkerk in Waarder 125 jaar bestaat.
 Maar de aankomst is hier in Nieuwerbrug. En na een rit van 6 uur, als het meezit, hebben ze vast zin in koffie/thee met iets lekkers. En dus, aan de slag.

fijne dag, Marleen

2 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt vast een mooie dag!Succes ermee en geniet ervan.
    De huisjes zijn schattig.
    Groeten,

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...