zondag 4 maart 2012

mandje met...?

 Is het geen dotje. Kringloop hè. Zo'n lievertje kun je toch niet laten staan?
 Kijk eens wat een mooie sluiting. En hij stond maar te roepen: Neem me mee, neem me mee!
Nou.. dat doe je dan toch.
Maar het kwam best uit. Want ik doe mee met de mystery BOM van Barbara . En die deeltjes kunnen mooi in het mandje. Waarom Blogger nu mijn foto weer op z'n kant zet? Geen idee. Maar goed, de inhoud is te zien.
Inmiddel heb ik de deeltjes van de eerste ronde gesneden en bij elkaar gevoegd. Kwestie van achter de naaimachine gaan zitten.

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. Hoi Marleen,

    Wat een schattig mandje!!! Natuurlijk kon je dat niet laten staan. Had ik ook niet gekund, hoor!!!
    Ik heb een antwoord geschreven op mijn blog op jouw berichtje over de Award, maar ik heb geen idee of jij dat nu ook ontvangt. Zo niet, dan kun je het lezen onder jouw reactie.

    Groetjes, Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...