donderdag 29 maart 2012

kliederen

Heerlijk weer gisteren om buitendingen te doen. Lekker de hele dag vrij en dus vroeg het werk af en hup naar buiten. Maar buiten zitten doe ik alleen maar als het te warm is om iets te doen. Dan zit ik in de schaduw met een boek ofzo. Nu niet.
 Er ligt nog een stuk lama(wol) op zolder en echt lekker spinnen doet dat niet. Maar ik ben niet van de weggooierige. En nu heb ik geprobeerd het te vilten. Dat ging fantastisch! De wol was nog wel vuil, maar ik wist niet of het werk het waard was om het eerst te wassen. Volgende keer doe ik dat wel. Kan ik er een leuk tasje van maken.
En meteen een paar eieren gevilt. Ik had ook al drooggevilt op stiropor, maar dit vind ik toch iets mooier/ strakker worden. Vorige week was er in de hobbywinkel al een viltapparaatje in mijn tas beland, die wilde zo graag mee.
Dus bij de volgende ronde mooi weer, ga ik een schone lap vilten en leuk versieren. lekker kliederen in de zon.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...