zondag 18 maart 2012

dagje Den Haag en een leuke vondst

Vrijdag was een dagje Den Haag. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik er nog nooit geweest was. Woon je zo dichtbij, maar rij je door naar Scheveningen als je in de buurt bent. Maar dochterlief gaat stagelopen in een trimsalon in Den Haag en zij moest even kennis gaan maken. "Mam, ga je mee? Kunnen we meteen gaan winkelen. Zo gezegd, zo gedaan.
Wat een leuke stad. Ik heb me kostelijk vermaakt. De salon zit in het centrum. De hoek om, stukje lopen, langs de koningin en zo alle winkels bezoeken. Je had mijn voeten is moeten voelen 's avonds. Maar gezellig was het. En er is ook een De Slegte. Daar kwam ik dit boek tegen van Els Feteris. Dat kun je natuurlijk niet laten liggen.
Zo had ik 's avonds op de bank een heerlijk boek om door te kijken.

fijne dag, Marleen

3 opmerkingen:

  1. Leuk boek heb je gescoord!
    Nog een fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat lijkt me een fantastisch boek. Groetjes, Marleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk boek! En dan ben je niet eens naar die leuke Quiltwinkel in Den Haag geweest. Het Quilterspalet, moet je de volgende keer maar eens langs gaan. Groetjes, Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...