vrijdag 13 januari 2012

huisjesdag 2

Toch aardig m'n best gedaan deze week. Ik weet nu al dat ik het niet voor elkaar zal krijgen om echt iedere week 7 huisjes te maken. Maar dat is niet erg. Het is wel heel grappig om met al je restjes de huisjes te maken. Nu nog proberen om huisjes naast elkaar te bouwen die dan weer niet dezelfde stofjes hebben. Er worden dus niet meteen hele rijen aan elkaar gezet, maar wel bv per 2. Voor het overzicht zijn ze nu wel allemaal even bij elkaar gelegd. De lichte biesjes bevallen me wel.
Ik vind het wel grappig dat je nu overal scrappakketjes kan kopen en ruilen. Maar ik heb zelf nog zoveel restjes in allerlei kleuren, dat ik daar voorlopig nog niet aan toe ben. Op naar volgende week.

fijne dag, Marleen

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...