zaterdag 31 december 2011

klaar voor de start

 Wat zit er in deze toverdoos. Een kistje, ooit van mijn oma geweest en opgeleukt met servetten en in cracelé. Jaren geleden was dat helemaal 'in '. Het is nog steeds een schatje.
 Allemaal stukjes op maat. Kant en klaar om huizen mee te bouwen.
 Er wordt gepaperpieced. Dus het patroon negatief op papier gezet. Dat was ik eerst even vergeten. Het geld ook alleen maar voor het dak. De rest kan zo gebruikt worden.
Dat zie je dus hier. Het patroon was al overgenomen op de luierinlegvellen toen ik ontdekte dat het dak andersom moest. Niet getreurd, streepje aan de andere kant.
Zeker voor de eerste week van januari ligt er voldoende om een straatje te maken. Ik begin maar met een dorp. Het wordt misschien vanzelf een stad. Of misschien wel een provincie. Misschien wel een land. We zijn nog niet aan het eind van volgend jaar

Maar nu.....OLIEBOLLEN BAKKEN! Iedereen een fijne jaarwisseling.

fijne dag, Marleen

2 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling en al het goeds voor het nieuwe jaar!!

    Ik ga ook aan de bak!!
    ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Wilma , ik heb een dringende vraag. Steeds weer kom ik zodra het over paper piecing gaat het gebruik van luierinlegvellen tegen. heb al eens gehoord dat ze bij het kruidvat te koop zouden zijn , maar ik kan alleen maar iets vinden met toegevoegde olie of zo iets. heb er ook al naar gevraagd ,maar niemand kan mij uit de droom helpen. Nu zie ik dat jij ze ook gebruikt en mijn verzoek is dan ook duidelijk denk ik. Vertel me aub wat hiermee precies bedoeld wordt en waar je ze koopt. Ik hoor graag van je. Mijn email is rscho1948@hotmail.com.
    Groetjes en bij voorbaat dank .
    Ria

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...