woensdag 23 november 2011

de dansende klossen hangen...eindelijk

Zo! Eindelijk hangen ze dan, de dansende klossen. Het kwam namelijk zo, de rand zinde me niet. Die danste weer teveel. En daar word je dronken van. En ik hou niet van dronkenschap, dus verdween de klossenquilt voorlopig in een hoek. Ik had de rand al een keer helemaal opnieuw eraan gezet, maar dat was het niet. En wat het wel was dat vond ik zo 1 2 3 nog niet uit.
Nu was ik de boel een beetje aan het opruimen( Alweer? Ja alweer) en daar was'ie weer.
Dan is het een kwestie van doen. En daarom meteen de rand er maar weer afgehaald en de blokkenrand die ernaast zit iets kleiner gemaakt. Dat heeft wel geholpen, al is het nog een beetje wilderig zo hier en daar. Maar het blijft handwerk en ik kan er nu mee leven. Hij danst in ieder geval niet van de muur. Dat moeten we niet hebben, want dan moet ik er iedere keer achteraan.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...