dinsdag 20 september 2011

op

Dit trosje magblij zijn dat het op internet vereeuwigd is. Het trosje is namelijk op. En lekker dat het was! Zo zoet. eenderde van de druivenoogst ligt nu in mijn bak. Ik spoel ze, en eet ze, en dan gaat wat over is de vriezer in. Want zodra ik tijd genoeg heb ga ik druivensap maken. Heerlijk. Wijn lijkt me ook leuk, maar volgens mij heb je daar nogal wat bijzondere spullen voor nodig. Ik wil alles kunnen maken met wat ik in de keuken voorhanden heb.
Ik heb nog een tip, voor wie het nog niet wist. quiltendewilma heeft weer een blog. Ik heb haar wel gemist. Ook zij was de pineut van weblog's actie om de boel om te zetten of zo iets. Blijkbaar lukt dat niet. Bij deze dus gemeld, ze is er weer.

fijne avond, marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...