woensdag 7 september 2011

needles



Ik ben moeders spulletjes aan het uitzoeken en opruimen. Ze gaat naar een verpleeghuis. Dan kom je vanalles tegen. Leuke dingen, nooit geweten dingen, herinner dingen, een traantje dingen, om te lachen dingen. En nog veel meer. Het leukste vind ik de spulletjes waar ze vroeger mee werkte. Ze naaide veel, kon prachtig borduren en toen ze dat allemaal een beetje teveel vond ging ze kaarten maken, borduren welteverstaan. Dus ik vind overal doosjes met gesorteerde of niet gesorteerde naaispulletjes. Compleet met naaldjes, garen stofjes, plaatjes. Zo werk ik eigenlijk ook, bedenk ik me nu. Een compleet setje maken zodat, als je zin hebt, er meteen weer mee door kan gaan.

Nu vond ik in een doosje dit oude naaldenmapje. Zo leuk.

Met op ieder vilten lapje aangegeven waar de naalden voor gebruikt dienen te worden. Ik bewaar het maar. Het neemt niet zoveel plaats in dus het kan wel bij mijn spulletjes.

Vandaag kreeg ik de nieuwsbrief van BOBBIN. Els heeft een nieuwe blog gemaakt.
 http://www.els-bobbin.blogspot.com/. Els was bij web-log maar het duurt wel lang voor de mensen allemaal weer kunnen bloggen. En wij missen  de web-loggers natuurlijk enorm. Dus hier alvast BOBBIN's nieuwe blog.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...