donderdag 2 juni 2011

bijna wit

Stiekem, toch alvast even wat repen gesneden voor de bijna wit quilt die ik wil gaan maken. Van de oude advertenties die ik op stof had geprint heb ik nu een blok getekend. Ik had inmiddels heel wat stoffen verzameld, maar ik hou dit voorlopig op 2 stofjes die om do foto komen.

Vandaag was ik eerst een poos naar de tuin geweest. De mannen zijn op vakantie naar Texel, vliegeren. Dat doen ze ieder jaar met heel veel plzier. En dochterlief vermaakt zich ook elders. Dus ik heb het rijk alleen. Dat betekent dat ik kan eten wanneer ik wil. En daar tussendoor kan doen wat ik wil. De tuin is vaste prik, maar heerlijk.
Lekker buiten gezeten en me eerst gewijd aan toneel. Toneel? Ja, er moeten voor het volgend seizoen weer boekjes gelezen worden en een stuk uitgezocht. Dat doe ik met nog 2 mensen. Lekker in het zonnetje de eerste al gelezen.
En aan Dear Jane gewerkt. Weer een blokje af van rij I.
Ik vermaak me wel, heb vooral geen medelijden.
Oja, ik heb ook nog wat nieuwe blogs en sites toegevoegd aan mijn rijtje. De moeite waard om even te bekijken.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...