zaterdag 14 mei 2011

zaterdagje alleen

eerst was 't zo.......
                         
                                ....en nu is 't zo
Een zaterdag alleen thuis gebeurt niet vaak. Ik heb het ervan genomen.
Nee... niet uitgeslapen, gewoon op tijd op. Zonde van een mooie dag, lang op bed. Maar er zullen er veel zijn die het niet met me eens zijn. Niet erg, ieder doet wat 'ie wil.
Zo zat ik al vroeg te spinnen. Want ik wilde de schapewol van het spinnewiel af hebben. Dat is gelukt. Zat het vanmorgen nog op de klossen, vanmiddag hingen 3 strengen te drogen in de zon. Mag niet, wol in de zon? Nou bij mij wel. 't Schaap heeft tenslotte z'n hele leven buiten gelopen, zal er wel tegen kunnen.
En nu ben ik de lama aan het uitproberen en ik moet zeggen, het gaat goed. 't Wordt een mooie draad. Als ik iets verder ben zal ik het laten zien. Nu is het nog te weinig.
En verder heb ik een broek in elkaar genaaid, lag al eeuwen geknipt. En een struik gekortwiekt zodat de buren ook hun zon houden. Kortom, lekker bezig geweest. En nu van de avond genieten want manlief komt zo thuis van 't Wad.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...