donderdag 12 mei 2011

Herinnering aan Parijs

Twee jaar geleden, begin mei,  waren we met z'n zessen in Parijs. Ik dacht altijd dat ik meer Engeland gericht was. Die Engelse sfeer spreekt mij wel aan. Maar och... als je eenmaal in Parijs bent geweest! Vier dagen hebben we er doorgebracht. En we hebben allemaal genoten. Van 't mooie weer, het rondwandelen, met de metro( dochterlief was er gelukkig met school geweest en wist hoe 't werkte), het leuke hotel.
 We gingen naar huis met een hoofd vol mooie herinneringen. En foto's om het allemaal weer op te halen... weet je nog?
En toen kwam ik op internet een borduurpatroontje tegen van de eifeltoren. De kleuren borduurgaren had ik nog en het stofje kwam ik bij toeval tegen op marktplaats. Het jaartal veranderd en zo ontstond dit herinneringskussentje. Het ligt bij ons op de bank. We hoeven er maar even naar te kijken om alles weer terug te halen. Die prachtige dagen.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...