maandag 23 mei 2011

DJ en A tisket

Zien jullie dat ik echt wel wat gedaan heb? Niet? O, nou... dat komt omdat het binnenstebuiten ligt.
Van de A tisket a tasket, versie Marleen, is nu het middelste stuk klaar. Alle biesjes zijn opgenaaid en ik heb de tussenrand eraan gespeld, zodat het zo onder de naaimachine kan.
Ik had al een paar blokjes weer klaar van Dear Jane en die heb ik nu, voor zover dat kan, aan elkaar gespeld zodat ook dat zo onder de naaimachine kan. Maarrrrrr... wat ligt er onder de naaimachine, oja Marleentje, de klossen. Even niet bij stilgestaan. Dan ga ik die eerst doen. Ook leuk. Weet je wat? Ik zet zo de computer uit en ga daar nog een poosje aan werken. Ja! Goed plan.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...