donderdag 14 april 2011

zo, we gaan weer verder

Het gaat niet vanzelf, mijn relatie met blogger. Ik ben blijkbaar veel te enthousiast geweest in het publiceren van foto's, bijna iedere dag. De foto's die je upload komen allemaal in je picasawebalbum. Ook degene die je achteraf niet gebruikt en ook zoals pas. Toen wilden de foto's maar niet op de blog komen maar ze kwamen wel in het webalbum. Kortom, VOL. En hoe dan verder. Ik heb daar gisteren menig kwartiertje aan gespendeerd. Uiteindelijk 's avonds begreep ik hoe ik foto's uit dat album kon verwijderen en het vol iets minder vol kon maken. Dat betekend dat er hier en daar van de blog een fotootje verdwenen kan zijn. Jammer, maar we moeten tenslotte vooruit en niet achteruit.

En we gaan vrolijk verder, met Dear Jane. Kijk, 7 blokjes af. gequilt, gesneden en nu bezig, voor zover mogelijk, aan elkaar te groeien. Dan is het ook ineens weer helemaal leuk om ermee bezig te zijn. De laatste hexjes van de a tisket a tasket  zijn ook af en heb ik nu op de lap gespeld, zodat ik kan kijken waar welke het mooist past. Leuk werkje. Ik ga nu nog even lekker festoneren aan een mandje.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...