maandag 25 april 2011

voor en na pasen



Nee, de top is niet af. Dat lijkt wel zo. Maar ik vind dat er nog iets moet gebeuren op de sashings. Daar ben ik nu mee bezig. Ik ben biasbandjes aan het maken met een biasbandjesmaker. En die komen nog op de ruitjes. Ik heb al voorzichtig een beetje uitgeprobeerd en het wordt wat. Leuk dus. Ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben over het resultaat van mijn aangepaste versie van A tisket a tasket. Nu had ik een rood ruitje voor de achterkant. Dat was een van de lapjes die ik op de lapjesmarkt had gekocht. Maar bij nader inzien vind ik dat zonde. Ook had ik in gedachte om van alle restjes een achterkant te maken. Maar er zijn nog zoveel mooie lapjes bij die je liever aan een voorkant zou zien, dat vind ik ook zonde. Het wordt een gewone effen achterkant. Ik maak nog een ninepatch rand van alle restejes, dat wel. Want dat zie je tenminste. Ik ben er dus nog niet. Maar ik vind ieder stukje weer leuk om te verzinnen en te maken. Ik geniet nog wel even van dit werkje.
                   
En pasen? Die was anders dan andere jaren. Addo had geen diensten te spelen dus we hebben voor het eerst met z'n allen een paasbrunch genuttigd. Dat was gezellig. En genoten van het mooie weer. Vandaag zijn  we samen naar kasteel de Haar gefietst, zo'n 12 km hiervandaan. Daar was een Franse Fair. Genoten. Ook van het fietsen want je neemt natuurlijk de mooie routes. Die zijn er hier genoeg.
Ook fijne paasdagen gehad?

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...