zaterdag 19 maart 2011

Yes!!

Zegt ze:"waarom vraag je mijn schaartje niet? Ik las op je blog dat je zo'n moeite hebt met knippen". En  toen gaf Wilma me het speciaal geslepen schaartje mee. Ik wist wel dat ze die had en ook dat ik het zo mee zou krijgen. Maar ik vergat iedere keer om het te vragen. Dacht ik er pas thuis weer aan.
                 
En nu is de rag af. Yes!! Meteen vandaag in de wasmachime en in de zon voor op het bankje gelegd om te drogen. Natuurlijk na de deken eerst goed te hebben geklopt. Niet dat er dan geen draadjes meer uitkomen. Voorlopig mag de deken nog lekker op de wind hangen.
                 
En de achterkant is gewoon bont van kleur. Niet gelet op stofjes en kleurtjes. Gelukkig is dit geen ufo gebleven, maar een leuke landelijke ragquilt geworden.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

  1. Mooi is die geworden: heerlijk al die blauwe kleuren. En ook die achterkant is geweldig. Genit er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...