donderdag 17 maart 2011

ladys night, een beetje voorjaar en a tisket...

Ben pas net thuis. De hele dag gewerkt, eten gekookt en gegeten, en toen naar Ladys Night geweest. Dat was leuk! Hier in dit dorp een ladys night. Ik denk dat iedereen zoiets had van "ik ben benieuwd". Nou het hele vrouwelijke deel van het dorp was uitgelopen. In ons verenigingsgebouw waren stands van plaatselijke ondernemers die allemaal wel iets te koop hadden dat voor vrouwen leuk of interessant is. Haarmode, kleding, nagels, kettingen maken, zeepkettingen, make up, pedicure, iets voor 't hondje of katje, lekkere hapjes en drankjes. Beregezellig. Dochterlief en ik dachten '' even 'te gaan kijken. Nou, iedereen die in een dorp woont weet dat dat niet gaat. Praatje zus, opmerking zo, kijk hier eens, heb je dat al gezien, o die en die is er ook enz. En dus ben ik net thuis. PFFFF! Even zitten achter de pc. Blogje schrijven, dat vind ik leuk, en dan zo lekker onderuit op de bank.
                   
Maar niet voor ik de volgende drie mandjes heb laten zien die ik al geplakt heb. Ik ben er al 1 aan het festoneren. Dus dat komt goed.
En wat dachten jullie van dat bakje heerlijk geurende voorjaar. Ziet er gezellig uit en ruikt heerlijk.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...