woensdag 23 februari 2011

onbegrepen stuk


Ziet er leuk uit toch? Maar het is inmiddels echt een onbegrepen stuk. In een eerder blogje over ragquilts vertelde ik al dat we dit een keer als project hebben gedaan. Dan wordt ik enthousiast en ga stofjes sparen en ga voor groot groter grootst. Nou.... dat breekt dus op.
                
                    
Het in elkaar zetten is het allemaal niet, maar dat eindeloze knippen.PFFFFFFFFFFFFFF. Daar ben ik over gestruikeld. Nu heb ik hem maar weer voor de dag gehaald en op mijn stoel in mijn kamertje gelegd, met de schaar erbij. Zodat ik elke keer als ik op het kamertje kom, even een paar knipjes doe. Uiteindelijk moet het dan toch afkomen. Want hij is best leuk.
               
                        
 Ook de achterkant van een grote quilt vind ik belangrijk. Ze liggen weleens op z'n kop en dan is het toch leuk een gezellige achterkant te hebben. Ik heb dat niet op patroon gedaan maar gewoon maar gestrooid. Dan is het een lekkere bonte deken.


               
                   
 Onze Timmie dacht zich maar te bemoeien. Ik leg de deken neer, loop weg om het fototoestel te pakken en ja hoor, tante jet zit er alweer op. Kan de deken vast wennen.
Nou, vooruit maar weer, even de schouders eronder, dan hebben we er weer een lekker dekentje bij.

                   

fijne dag, Marleen

1 opmerking:

  1. ziet er heel erg mooi uit, ik ben er ook mee bezig heb een cursus bij het quilterspalet gevolgd en die had een speciale schaar/tang hiervoor wat het echt veel makkelijker maakte,ook waarschuwden zij dat je bij het wassen steeds de wasmachine moest stoppen om de filters schoon te maken.

    groetjes ada

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...