maandag 14 februari 2011

de quiltzusters 3

Af! Ik heb hard gewerkt om de quiltzusters af te krijgen. Niet omdat het moest, maar omdat ik zin heb in lichte dagen, lentekleuren, ramen open, 's middags buitenzitten met een kopje thee enz. Ik vind het een dotje geworden. Ik vertelde al dat het patroon uit de patronenpost van Wendy Vosters komt.
 Ik heb de foto ook naar haar gemaild en ze vond hem ook heel geslaagd. Ik heb de dames een strikje op hun kraagje gegeven en kleine kraaloogjes.
 Eigenlijk zou de quilt voor het raam van de deur komen maar ik heb nog niet eens uitgeprobeerd of dat wel past. Voorlopig mogen de dametjes lekker in de kamer aan de muur hangen. Kunnen we er steeds naar kijken.

             
Heerlijk al die lichte kleurtjes, zeker de afgelopen dagen, die waren al zo donker.
Nu ga ik weer verder met andere projecten. Er blijft nog genoeg over om me mee te vermaken.

fijne avond, Marleen

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...