maandag 7 februari 2011

civil war diary quilt 2

afgelopen week zat ik toch een poosje achter de naaimachine, en heb ik meteen maar een blokje van de CWDQ gemaakt. In het werkboek heb ik een flink aantal voorbewerkte blokjes liggen. Als ik dan zin en tijd heb kan ik zo een blokje onder de machine leggen.

                 
Toen dacht ik er 2 te doen, maar die had ik per ongeluk maar voor de helft getekend. Dus overgeslagen en naar de volgende gegaan. Die ligt nu kant en klaar voor het volgende uurtje bij de naaimachine.
                
Wanneer dat zal zijn? Geen idee.
Ik begreep dat het morgen mooi weer wordt dus waarschijnlijk ga ik morgen een poosje naar de moestuin. We hebben problemen gehad met de afwatering.  Die was kapotgereden door hele grote tractoren. Maar de gemeente, daar huren wij de tuin van, heeft het keurig in orde gemaakt. Water weg, rommel opruimen. Heerlijk! Ik zal, als ik er aan denk,  mijn toestel mee te nemen en wat foto's maken. Misschien wel een goed plan. Het verschil tussen nu en het voorjaar en de zomer.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...