donderdag 10 februari 2011

appelquiltje

Dit quiltje heb ik al heel lang niet meer in mijn bezit. Jaren geleden kocht ik een aantal lapjes met appeltjes erop. En een tafreeltje in een boomgaard. Hier in ons dorp hebben we een fruitteler waar onze zoon al heel wat jaren op zaterdag in de boerderijwinkel werkt.
In logcabin heb ik toen een quiltje gemaakt met het tafreeltje in het midden. En op een gezellig feestje heb ik niet een bos bloemen, maar dit quiltje aan de gastvrouw gegeven. Het hangt daar in de winkel en mijn zoon vertelt met regelmaat dat er reacties op komen. Er was zelfs een keer een mevrouw in de winkel die heel lang naar het quiltje had gekeken en had gezegd:"hij klopt". Toch leuk zo'n reactie.Voor ik het weggaf heb ik er nog wel een foto van gemaakt. 't Is toch mijn ontwerpje geweest.

fijne avond, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...