woensdag 15 december 2010

eerste blogbericht

Ik ga het eens proberen. Kijken of het bevalt. Na lange tijd bij anderen op visite te komen is het misschien wel leuk om mensen ook eens een kijkje te laten nemen in mijn quilt/ hobby gebeuren. Ik quilt nu een jaar of 7 en heb al een flink aantal kleine en grote quilts gemaakt. Het is niet het enige dat ik doe. Naaien, breien knutselen, spulletjes uit de Tilda boeken maken. Te veel soms waardoor ik altijd wel ergens iets heb liggen dat nog af moet. Ik volg geen cursussen, maar heb wel twee quiltvriendinnen waar ik regelmatig mee samen een avondje quilt. Of we gaan naar een beurs of tentoonstelling. Gewoon, gezellig. Op de foto ziet u 1 van mijn lievelingsquilts. Het begin van de blog is er.

fijne dag, Marleen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...